Voetbalclubs ontketenen content-revolutie

Voetbalclubs zijn contentmakers geworden. Er wordt massaal ingezet op professionele content. Waarom doen clubs dat en wat levert het hen op? Bron: Frank.news
Voorlopige conclusie: we staan pas aan het begin van de content-revolutie.
Lees verder
-
De voorspellers. Wat staat de journalistiek in 2018 te wachten?
30 journalisten, ondernemers, developers en andere mediakenners keken in hun glazen bol. Bron: SvdJ
-
Meer bereik via digitale kanalen: dit was De Stand van de Nieuwsmedia in 2017
Hoe staat de journalistiek ervoor? In de loop van 2017 werden er allerlei cijfers en onderzoeken gepubliceerd. Bron: SvdJ
-
De Mol bundelt mediabedrijven in Talpa Network
John de Mol bundelt al zijn mediabedrijven in het nieuwe mediabedrijf Talpa Network. Bron: Nu.nl
-
Google en Facebook experimenteren met 'vliegticketmodel' voor verkoop van nieuws
Het is een grote ommezwaai die Google en Facebook maken. Uitgevers krijgen mogelijkheden om bij hen abonnees te werven of artikelen te verkopen, bijvoorbeeld als die in een zoekmachine verschijnen. Bron: Frank.news