e-mailmarketing voor uitgevers

Namens e-mailmarketingspecialist Blinker biedt Mediafacts u gratis een branded Case Study aan over e-mailmarketing en marketing automation. Het betreft een studie die ingaat op de voordelen van de inzet van deze kanalen voor uitgeverijen, zoals klantbehoud en cross- en upsell-mogelijkheden. Tips worden in de Case Study afgewisseld met visies, interviews en een casus: e-mailmarketing door F&L Publishing uit Nijmegen.  

In de Case Study wordt uitgelegd hoe het vakgebied van e-mailmarketing toegroeit naar marketing automation, en wat marketing automation eigenlijk inhoudt. Ook wordt uiteengezet hoe uitgevers op de nieuwste ontwikkelingen kunnen inhaken. De visie van Blinker is helder: technologie moet ondersteunend zijn en gemakkelijk werken. Dit alles met als doel steeds effectievere marketing door de inzet van genoemde kanalen. Want uiteindelijk gaat het erom dat de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste klant terecht komt, waardoor het rendement van marketing toeneemt: meer verkoop, maar wel van zaken waar mensen ook echt op zitten te wachten. 

Case study bekijken