Smart Publishing in 2016

Mediafacts geeft haar (proef)abonnees een bijna alomvattend overzicht in tekst, beeld en video van wat er komt kijken bij succesvolle publishing. Met veel cases en interviews. Een must-read voor elke mediaprofessional die verder wil komen. En ook gewoon heel leuk om te bekijken, beluisteren en lezen!   

De centrale boodschap voor uitgevers is terug te zien in de opbouw van de Case Study 'Smart Publishing in 2016', namelijk: mediamerken die niet eerst voor écht goede inhoud gaan, doen zichzelf in de uitverkoop. Zet dus de behoeften van de lezer, kijker en luisteraar op plaats 1, 2 en 3 en de behoeften van de adverteerder pas op plaats 4. Doe je dat als mediapartij, dan zet je de adverteerder eigenlijk ook op een toppositie: hij kan dan immers een publiek bereiken dat gemotiveerd en betrokken is bij het mediamerk waarin voor commerciële boodschappen - op de juiste manier - aandacht wordt gegenereerd.

De centrale lijn
Dit is namelijk de volgorde waarin de volgende topthema's worden besproken in de Case Study 'Smart Publishing in 2016':     

1. De creatie van écht goede inhoud
2. Het creëren van een betrokken publiek op basis van die inhoud
3. Mediagebruiksdata als grondstof voor business development en advertentieproposities
4. Trends rondom het digitale adverteren
5. Aanvullende businessmodellen voor uitgeverijen

Profiteer nu van een proefabonnement op de nieuwe digitale magazines van Mediafacts!
Mediafacts is een actie gestart voor niet-abonnees die gratis toegang biedt tot deze Case Study, die aantrekkelijk is vormgegeven in een -responsive!- digitaal magazine. Met dit proefabonnement krijgt u bovendien toegang tot de twee volgende Case Studies die Mediafacts uitbrengt, in februari en maart. Deze gaan over de vijftig belangrijkste mediamensen die in 2015 van functie wisselden: de Top 50 Mediamoves (met interviews) en over drie merken die heel sucesvol - want data-gedreven - uitgeven. 

Klik hier om u gratis in te schrijven voor dit unieke proefabonnement.

Na deze proefperiode volgt een aantrekkelijk aanbod om abonnee van Mediafacts te worden. Bij geen interesse hoeft u niets te doen en zit nergens aan vast.


 

Case study bekijken