Top 50 Mediamoves 2015

In een digitaal magazine presenteert Mediafacts de 'Top 50 Mediamoves 2015', het overzicht van de 50 belangrijkste movers & shakers van de mediasector. Inclusief eigenaardigheden rondom transfers, want media, dat blijft een people's business! Susan Duinhoven, CEO van Sanoma, veroverde plaats 1.

Susan Duinhoven is dan ook een van de geïnterviewde personen. Dat ze als lid van de Raad van Commissarissen gevraagd werd Sanoma te gaan leiden kwam voor haar als een grote verrassing, vertelt ze. Ze legt in het interview uit wat haar doelen zijn en op welke wijze ze Sanoma aanstuurt.

Gratis toegang voor iedereen!
De Top 50 Mediamoves 2015 is zonder meer toegankelijk voor abonnees van Mediafacts. Geen abonnee? Via deze vrijblijvende kennismakingsactie kunt u zich gratis en eenvoudig toegang verschaffen tot de 'Top 50 Mediamoves 2015' én nog twee digitale magazines van Mediafacts, boordevol unieke en relevante informatie over wat succesvolle publishing vereist.

Nog 4 interviews...
In de Top 50 Mediamoves 2015 zijn naast Susan Duinhoven nog vier prominente jobhoppers uit de bestuurlijke mediasector geïnterviewd:

  • Henk Scheenstra deelt zijn eerste ervaringen als baas van Sanoma Media Belgium: "Saneren, optimaliseren en groei realiseren. Dat geeft mij goesting". Hij legt ook uit dat hij ondanks een appartement in Mechelen nog net geen weekendvader is...
  • Ernst Keyzer verklaart als directeur van de nieuwe business unit 'TMG Digital' hoe hij de online merken van de Telegraaf Media Groep (Groupdeal, Jaap.nl, Upcoming.nl, Relatieplanet etc.) snel wil doorontwikkelen. "Vergis je niet, de basis is er: per saldo presteren onze online merken prima, maar we willen wel dat ze sneller gaan groeien." - Lees de preview
  • Mike Ackermans maakt als hoofdredacteur duidelijk dat het Centraal Bureau voor de Statistiek óók een moderne uitgeverij is die feiten over Nederland steeds professioneler publiceert. "Het CBS is een gedroomde omgeving om belangrijke feitelijke verhalen over Nederland te kunnen ontsluiten en vertellen."
  • Ton Roskam verruilde het comfortabele directeursbestaan bij Koninklijke BDU voor het zelfstandige media-ondernemerschap in de niche van de watersport. Hij blikt terug op zijn tijd bij BDU en kijkt vooruit. "Man, we leven in zo'n mooi tijdperk!”

...en 10 HR-trends in 1 artikel 
Nog is daarmee de kous niet af. Het digitale magazine 'Top 50 Mediamoves 2015' bevat namelijk een verdiepend artikel waarin wervings- en selectiebureau 227 Media tien observaties deelt op het snijvlak van Human Resources Management en de mediasector. Deze observaties sluiten naadloos aan bij het beeld dat verrijst uit de profielen van het Top 50-overzicht. Ook wordt in dit duidende artikel een suggestie gedaan voor een nieuw in te stellen directiefunctie.


   
 

Case study bekijken
Tags: mediamoves