Blij of chagrijnig? Deze Britse uitgever schat in wat je wilt lezen aan de hand van je humeur

Veel uitgevers maken gebruik van gegevens als woonplaats en locatie om specifieke doelgroepen te bereiken. Bron: SvdJ
Volgens de Britse uitgever Johnston Press zijn het humeur en persoonlijkheid van de lezer nuttiger...
Lees verder
-
NU.nl zet Usabilla in voor feedback lezers
NU.nl gaat de technologie van Usabilla inzetten om de feedback van zijn publiek te ontvangen, verwerken en analyseren. Bron: Emerce
-
'Uitgevers moeten niet zeuren over aanpassen algoritme Facebook'
Dat Facebook posts van vrienden en familie de voorkeur geeft boven die van de media en merken, heeft er bij uitgevers flink ingehakt. Bron: Adformatie
-
Flink deel websites zet technieken in voor detectie adblockers
Zeker een derde van de 10.000 populairste websites hebben maatregelen genomen om adblockers te detecteren. Bron: Emerce
-
'Weinig ontwikkeling in aanvullende DAB+-diensten'
Onderzoeksbureau Dialogic ziet weinig ontwikkeling op het gebied van nieuwe, DAB+- gebaseerde radio-gerelateerde diensten. Bron: MediaMagazine.nl