HP/De Tijd lanceert app: ‘We moeten naar een digitale toekomst’

Tijdschrift HP/De Tijd lanceert op 1 juli een gratis app, die het mogelijk maakt om stukken van de website te lezen en digitale versies van het papieren magazine te kopen. Bron: SvdJ
‘De app is een test, maar wel een noodzakelijke,’ zegt hoofdredacteur Tom Kellerhuis.
Lees verder
-
‘Apple overweegt abonnement voor tv, muziek en tijdschriften’
Apple overweegt een Amazon Prime-achtig abonnement voor digitale content, zo meldt onder meer nieuwssite The Information. Bron: Emerce
-
Succesvolle mediamerken groeien mee met hun doelgroep
In deze vluchtige tijden lijkt het printmagazine een vertrouwd en betrouwbaar baken. Het is niet voor niets dat Libelle en Veronica Magazine nog altijd een groot abonneebestand hebben. Bron: Frank.news
-
Juridisch uitgeven in 2020 en verder: van poort- naar boswachter
Boeken en tijdschriften zullen ook de komende jaren op papier beschikbaar blijven voor de juridische markt. Maar ze krijgen een andere functie. Juridische uitgevers verliezen hun poortwachtersfunctie en worden meer en meer juridische dienstverleners. Bron: Advocatie
-
Voetbal International haalt met VI Pro in eerste jaar ruim vijfduizend abonnees binnen
Een jaar geleden lanceerde Voetbal International een nieuw online abonnementsmodel: VI PRO. Bron: SvdJ