Zichtbaarheid vergroten? Neem gewoon vijftig vakbladen over

Het is een vrij bizar voorbeeld van content marketing gone wild. Bron: Marketingfacts
Arrow Electronics, een groot Amerikaans elektronicabedrijf, heeft de afgelopen jaren zo’n vijftig mediatitels overgenomen, vooral vakbladen.
Lees verder.
-
Media-ondernemer Willem Sijthoff: “Je moet gaan voor marktleiderschap in de niche”
Willem Sijthoff heeft het druk. Hij is de eigenaar van meerdere uitgeverijen, heeft 5 bestuursfuncties en 5 commisariaten en bemoeit zich intensief met de verbouwing van de oude Diamantbeurs aan de Wibautstraat in Amsterdam. Bron: Fastmoving Targets
-
Zichtbaarheid vergroten? Neem gewoon vijftig vakbladen over
Het is een vrij bizar voorbeeld van content marketing gone wild. Arrow Electronics, een groot Amerikaans elektronicabedrijf, heeft de afgelopen jaren zo’n vijftig mediatitels overgenomen, vooral vakbladen. Bron: Marketingfacts
-
NOOK, tijdschrift over interieurarchitectuur
29 juni a.s. verschijnt de eerste uitgave van NOOK, een tijdschrift over interieurarchitectuur. Bron: Retriever
-
Adformatie vervlecht disciplines op nieuw platform
De grenzen tussen de vakgebieden in marketing, media, creatie en communicatie vervagen, concludeerde Sijthoff Media. Bron: Villamedia