Taboe
Over de overgang wordt weinig gesproken, waardoor helpende informatie lang niet altijd bekend is. Door vrouwen, zowel klanten als eigen medewerkers, te ondersteunen met kennis en handvatten, draagt Albert Heijn bij aan een gezondere samenleving en bevordert het begrip voor de uitdagingen waarmee vrouwen in deze fase worden geconfronteerd. Met praktische tips, recepten en adviezen over voeding, beweging, slaap en ontspanning, helpt Albert Heijn vrouwen om hun welzijn en gezondheid te bevorderen tijdens deze belangrijke periode.
"De overgang is een periode waarin veel vrouwen te maken krijgen met veranderingen die impact hebben op hun dagelijkse leven," zegt Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn. "Onze aanpak is gericht op het vergroten van bewustzijn, het delen van kennis over de overgang zodat klanten weten wat ze zelf kunnen doen om minder last te hebben van de overgang en het beter bespreekbaar maken.’’
"We vinden het belangrijk om onze klanten te helpen bij het maken van gezondere keuzes. Dit doen we door niet alleen producten, maar ook door relevante en persoonlijke informatie aan te bieden. Op die manier kunnen we bijdragen aan een gezondere samenleving. Dit past bij Albert Heijns doel om een gezonde leefstijl voor iedereen toegankelijk en haalbaar te maken.’
Groeiende informatiebron
Uit eerder onderzoek is gebleken dat Albert Heijn één van de meest geraadpleegde bronnen is voor Nederlanders die hun leefstijl willen verbeteren. Vorig jaar alleen al steeg het aantal klanten dat ah.nl bezocht voor informatie over voeding, beweging en gezondheid. De gratis Leefstijlcheck in de AH-app zorgt voor een op maat gemaakt plan vol tips, recepten, inspiratie, coaching en work-outs. De toevoeging van de content over de overgang geeft vrouwen nu ook gericht advies voor deze belangrijke levensfase.
Het Overgang Magazine is gratis af te halen bij Albert Heijn of online te lezen en in de AH app.
|