Praxis heeft na een uitgebreide pitch gekozen voor Creative Media Network als het nieuwe marketing productiebureau. CMN gaat Praxis verder helpen met de doorvertaling van de Voor de Makers positionering in middelen zoals folder, POS en een grote variatie aan online assets. 

 

De retailketen heeft zijn besluit gemaakt na een uitvoerig tenderproces. Miranda Smit, Marketing Director Praxis: “We waren onder de indruk van de combinatie van het platform Relayter met de in-house kennis en ervaring van CMN”. Creative Media Network is trots zo’n mooi merk toe te mogen voegen aan haar relaties. “We zijn erop gericht om alle marketingproducties zo efficiënt mogelijk te produceren waarbij ons platform Relayter een centrale rol speelt. Relayter biedt één centrale plek voor het beheren van campagnes, het produceren van content, het beheren van producten en assets, het opslaan van templates en het proofing proces. Dit platform gaat Praxis helpen met het vereenvoudigen van hun content productie”, aldus Doeke de Steur, CEO van CMN. 

Creative Media Network heeft meer dan 65 specialisten in diverse disciplines onder één dak en biedt hiermee een ultiem totaalpakket op het gebied van video & fotografie, publishing, design en tech. CMN werkt onder andere voor AS Watson Kruidvat, Bol.com, Hoogvliet Supermarkten, Bidfood en De Bijenkorf. “Het is onze missie om het ultieme 360-gradenpakket aan video, fotografie, publicatie, ontwerp en technologie te bieden dat nodig is om (inter)nationale retailers, merken en bureaus te ondersteunen bij de complexe processen van hun omnichannel marketingproducties. De klant volledig ontzorgen, daar gaat het om”, aldus Doeke de Steur.