-
Communiceren met drukwerk is een blijver!
In dit digitale tijdperk, waarin e-mails en andere digitale berichten de boventoon voeren, lijkt het gedrukte magazine soms in de schaduw te staan. Echter, drukwerk heeft nog steeds opvallende voordelen ten opzichte van digitale alternatieven.
-
Uitgever in tijden van schaarste…
Wie me zou hebben verteld dat na de corona periode eerder dit jaar, het loslaten van de corona maatregelen deze zomer en het explosief aantrekken van de grafische productie, onze volgende uitdaging zou zijn het vinden van papier en realiseren van
-
Van print naar digitaal, of toch niet?
Alweer tien jaar geleden spraken wij met bezorgde uitgevers. Waar zij ook kwamen, welk seminar zij ook bijwoonden, de boodschap was duidelijk. Print zal ophouden te bestaan, dus was je nog niet begonnen met de transitie naar digitaal dan kon je da
-
Advertentieverkoop uitbesteden?
Het is een makkelijke vraag, maar een goed antwoord is een kwestie van vele afwegingen. Het is geen eenvoudige beslissing om de werving van advertenties buiten de deur te laten doen. Tijdens het vervaardigen van een tijdschrift is het pretti
-
De huidige kantoortrends
Tegenwoordig is het belangrijk dat je kantoorruimte aan de laatste trends voldoet. Dit is niet alleen beter voor je huidige personeel, maar kan ook meewerken aan het aantrekken van nieuw personeel. Hoe weet je echter wa