Hearst Netherlands kondigt met genoegen de benoeming aan van Bram Mullink tot Portfolio Director met ingang van 1 juni 2024. Bram wordt ook hoofdredacteur van National Geographic naast zijn bestaande hoofdredacteurschap van Quest. Ook wordt hij als Portfolio Director verantwoordelijk voor het travel cluster, met daarin onder andere Holland Herald en Flying Dutchman. Bram brengt een schat aan ervaring en expertise met zich mee, waardoor hij uitstekend gepositioneerd is om deze belangrijke functie te vervullen binnen Hearst. Bram Mullink vervangt Robbert Vermue als hoofdredacteur van National Geographic, die de afgelopen drie jaar deze functie heeft vervuld. Robbert blijft in de rol van managing editor verbonden aan National Geographic.

Over Hearst Netherlands

Hearst Netherlands telt 170 gepassioneerde medewerkers die samen met een extern netwerk van contentmakers, influencers, fotografen en digitale specialisten elke dag werken aan en voor topmerken als ELLE, Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Quote, National Geographic, Quest en JAN. Voor deze merken wordt toonaangevende en hoogwaardige betekenisvolle (branded) content gecree?erd die inspireert en mensen in beweging brengt. We innoveren, informeren en inspireren en geloven in lef, plezier, optimisme en behoefte aan positieve verandering. Hearst Netherlands behoort tot het wereldwijde concern Hearst Corporation, met meer dan 360 bedrijven en 20.000 medewerkers actief in 150 landen. Hearst Corporation is e?e?n van de twee grootste uitgevers ter wereld met o.a. bekende magazine titels als Cosmopolitan, Esquire, Good Housekeeping, Harper's BAZAAR, Men's Health en Popular Mechanics en Runner's World. Er vindt een intensieve samenwerking plaats op het gebied van onder meer kennis, data en internationale partnerships.