Anouk Beeren (45) start per 1 december als Directeur Cross-channel bij Intergamma. De afgelopen 10 jaar heeft zij als directeur e-commerce en marketing de digitale transformatie van horecagroothandel Bidfood gerealiseerd. Anouk volgt Lieke Luttmer op, die na drie jaar Intergamma vertrok naar Nationale Nederlanden.
 
Voorloper op e-commerce
Intergamma is blij met de komst van Anouk en verwacht dat zij met haar brede achtergrond in e-commerce en retail uitstekend past bij de ambitie van Intergamma. Sebastiaan de Jong, CCO en bestuurslid: ‘Ik heb veel vertrouwen in Anouk en haar professionele bijdrage aan onze klantstrategie. We willen onze rol als voorloper in de doe-het-zelf branche op het gebied van e-commerce vasthouden en verder uitbouwen. Juist de combinatie van een uitgebreid winkelnetwerk én een klantgericht internetplatform maakt onze formules GAMMA en KARWEI zo relevant voor onze klanten. Anouk kan die werelden verbinden en de organisatie daarachter goed laten aansluiten.”
 
Anouk Beeren over haar nieuwe functie
“Ik heb heel veel zin in deze overstap, ik was na 10 jaar Bidfood nieuwsgierig naar de ‘buitenwereld’. Intergamma is een grote Nederlandse retailer en een ‘mensenbedrijf’ waar ik veel passie voor het e-commerce-vak aantref. Dat is voor mij heel belangrijk; digitale transformatie is vooral mensenwerk. Intergamma staat nu voor de volgende stap in de transformatie naar een klantgedreven omnichannel retailer. Een mooi moment om te starten!”
 
Over Intergamma
Intergamma B.V. is met haar winkelformules GAMMA, GAMMA België en KARWEI marktleider in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. Met een sterk winkelnetwerk en omnichannelstrategie inspireert en helpt Intergamma haar klanten om van hun huis en tuin een echt en duurzaam thuis te maken. Intergamma behoort met een omzet van €1,7 miljard tot de top 3 van Nederlandse non-food retailbedrijven. Het bedrijf streeft naar verantwoord ondernemen, op een respectvolle manier voor de mens en zijn omgeving. www.intergamma.nl