blowUP media lanceert in Utrecht, Hoog Catharijne wederom een spectaculair LED scherm. The Emerald, het grootformaat vierzijdige digitale LED scherm van bijna 60 m2 dat vanuit het plafond in het shopping center naar beneden komt, is opnieuw een innovatieve toevoeging aan het Digital Out of Home netwerk The Collective® in Nederland.

Het vierzijdige scherm is uitermate geschikt voor multi-product of multi-feature advertising. Merken kunnen bijvoorbeeld op ieder display een ander product, model, kleur of andere variatie tonen. Door het gebruik van een consistent ontwerp, branding op alle schermen en 360? bewegende grafische elementen rondom komen merkcampagnes op dit scherm het best tot z'n recht. De zes speelsgedraaide elementen zorgen met ambient of video effect voor extra aandacht van passanten.

Het bijzondere ontwerp van dit LED-object past bij het opvallende golvende plafond van De Stijlkamer, het winkelgedeelte waar alle winkelpassages van Hoog Catharijne op uit komen. Het bestaat uit twee verdiepingen met diverse winkels en het digitale object is daarom vanuit allerlei hoeken goed zichtbaar. Hoog Catharijne is met ruim 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland.

When digital OOH becomes art
Ernst Vos, Chief Commercial Officer blowUP media Group: “The Emerald is next level qua design en voegt direct waarde toe aan haar omgeving. Digital Art by Joseph Klibansky en inspirerende merken passen heel goed bij The Collective® - ons netwerk van Premium Plus schermen en we zijn bijzonder trots op deze launch met Samsung, Publicis Groupe, Cheil en Klépierre als partners.”

Samsung, met een Experience Store gevestigd in het gebouw, is als launching partner één van de eerste aanwezige merken op het scherm. Kunstenaar Joseph Klibansky exposeert met een kunstwerk op het digitale Out of Home object, ter ere van de launch.

 

The Collective®
blowUP media biedt adverteerders met The Collective® een digital Out of Home netwerk in de grootste steden van Nederland. Premium Plus advertising screens op landmarklocaties in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, en realiseert zo een unieke positie in het Nederlandse digital Out of Home landschap. Naast deze full-motion schermen behoren ook Giant Posters en popUP experience stores tot het portfolio. blowUP media biedt adverteerders naast The Emerald, nog zeven andere digitale landmarks in Hoog Catharijne in Utrecht.


Credits foto: Marco de Groot - @marcorama