in Utrecht (Hoog Catharijne) met ‘digital art’ van exclusieve launching partner VodafoneZiggo.
 
blowUP media lanceert in Utrecht het grootste transparante LED scherm van West-Europa.NEO, het grootformaat digitale LED scherm (193m2) boven de hoofdingang van Hoog Catharijne, is opnieuw een innovatieve toevoeging aan het Digital Out of Home netwerk The
Collective© in Nederland. De hoge mate van transparantie van dit scherm, het state-of-theart design, en de mogelijkheid tot 3D & holografische toepassingen, creëert een enorme impact bij merkcampagnes.
 
Het gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland. Het staat naast het Centraal Station van Utrecht en vormt de belangrijkste verbinding naar het oude centrum van Utrecht. VodafoneZiggo, met het central office gevestigd in het gebouw, toont een indrukwekkende ‘digital art’ campagne als exclusieve launching partner van het scherm.
 
Ernst Vos, Chief Commercial Officer blowUP media Group: “Hoog Catharijne is een plek waar merken in contact komen met zo’n 30 miljoen bezoekers per jaar. NEO volgt qua design de contouren van de glazen voorgevel en het transparante display met holografische content is een geweldige high-tech innovatie binnen onze industrie. Digital Art en inspirerende merken passen bij The Collective® - ons netwerk van Premium Plus schermen en we zijn bijzonder trots op deze launch met VodafoneZiggo, GroupM (Wavemaker/Kinetic), Grand Visual en Klépierre als partners.
 
Exclusieve launching partner VodafoneZiggo VodafoneZiggo is het eerste merk dat adverteert op het scherm en een week lang Vodafone en Ziggo campagnes zal tonen.
 
Louise Meijer, Director Brand, Communications & Media VodafoneZiggo: "We zijn erg blij om samen met blowUP media deze unieke, nieuwe technologie op het gebied van Digital OOH te lanceren. Op deze manier kunnen we goed laten zien waar onze merken voor staan, op een heel innovatieve manier. Zo kunnen we verbinding creëren met de bezoekers van Hoog Catherijne én de medewerkers en gasten van het VodafoneZiggo Central Office."
 
Grand Visual als partner van blowUP
LAB blowUP media werkt met lokale en internationale partners samen om immersive, anamorphic en 3D-content te creëren. De creative hub blowUP LAB adviseert en inspireert merken en mediabureaus hoe (D)OOH-campagnes maximale aandacht en betrokkenheid van consumenten kunnen krijgen. Eén van de internationale partners van blowUP LAB is Grand Visual, een uniek productiebedrijf dat creatieve diensten levert voor digitale Out of Home campagnes. 
 
Ric Albert,Creative Director Grand Visual: “Het nieuwste ultramoderne scherm van blowUP media biedt een geweldig canvas voor digitale OOH-creativiteit en we zijn trots dat we de lanceringscampagne voor VodafoneZiggo hebben mogen maken. Het scherm biedt adverteerders een unieke kans om consumenten te bereiken met creatieve content die echt impact maakt, door de indrukwekkende transparantie, state-of-the art-design en het 3D-potentieel. We zijn erg enthousiast over de samenwerking voor deze lancering en kijken ernaar uit om toekomstige campagnes live te zien op dit opvallende nieuwe scherm.”