Met trots maakt bvA netwerk van merkleiders de namen bekend van drie nieuw te benoemen bestuursleden: Nathalie Lam, Charlotte Zelders en Richard van Schaik. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 18 mei a.s. kunnen de leden stemmen over deze voorgestelde benoemingen.

 

Als nieuwe leden van het bestuur worden voorgedragen:

Nathalie Lam, Global Head of Sponsorship and Lead Inclusion & Diversity bij Philips. Nathalie werkt sinds 2014 in verschillende marketingfuncties bij Philips en is sinds 2020 voorzitter van de en lid van de Taskforce I & D bij de World Federation of Advertisers. In 2018 stond zij in de top 50 kleurrijke marketing lijst. 

Charlotte Zelders, Chief Marketing Officer ANWB. Charlotte werkt sinds 2020 bij ANWB in deze rol en heeft hiervoor diverse (digital) marketing- en mediafuncties vervuld bij PepsiCo en Campina. Als actief bvA-lid heeft zij onder meer zitting in de Effie jury. In 2020 behaalde Charlotte een notering in de Next Leadership 50 van MT/Sprout.

Richard van Schaik, Partner en specialist Privacy en Media/Entertainment bij DLA Piper. Richard ondersteunt bvA al jaren bij juridische vraagstukken, leidt de jaarlijkse kennissessies ‘Update Reclamerecht’ en is sinds 2018 actief lid van de bvA/VIA Werkgroep Privacy.

Erik van Engelen, voorzitter bvA, is blij met de versterking. “Met de komst van Nathalie, Charlotte en Richard kunnen we de succesvolle koers van de afgelopen jaren waarin we stevig gegroeid zijn, doorzetten in 2022 en verder. Deze drie professionals brengen naast hun uitgebreide ervaring ook specifieke kennis mee op topics zoals privacy, diversiteit en marketing-effectiviteit; voorbeelden van onderwerpen die bij onze kennissessies en belangenbehartiging hoog op de agenda staan.” 

bvA houdt op 18 mei 2022 haar Algemene Ledenvergadering waarin de leden hun goedkeuring kunnen geven aan de voorgestelde benoemingen.

 

Over bvA

bvA is de enige vereniging in Nederland van uitsluitend adverteerders. We zijn een netwerk van merkleiders, waarbinnen leden het onderlinge contact kunnen verstevigen en hun kennis kunnen vergroten. We zetten ons in voor een transparant, creatief en innovatief communicatie-ecosysteem. Door lid te zijn van bvA worden merken, merkleiders en hun business merkbaar sterker.

Ga voor meer informatie naar bva.nl.