Coebergh Communicatie & PR breidt dit voorjaar haar portfolio uit met de volgende opdrachtgevers:

Bergman Clinics: al meer dan 35 jaar een vooraanstaande, inmiddels Europese, keten van focusklinieken voor planbare medische zorg waarbij de cliënt en de aandoening centraal staan. 

Bibi van der Velden Creative Fine Jewellery: wereldklasse in creative fine jewellery van een van Nederlands belangrijkste kunstenaars.

Centraal Museum: dit Utrechtse museum is het oudste stadsmuseum van ons land, met een uitgebreide collectie kunst, design, mode en stadsgeschiedenis, en regelmatig inspirerende tentoonstellingen.

Cultuur Ferry: een nieuwe hop-on hop-off ervaring in Amsterdam. Een historische sloep vaart vanaf het centraal station een route langs de Plantagebuurt en het Oosterdok, een oase waarin cultuur en natuur hand in hand gaan.

Otrium: dit innovatieve e-commerceplatform werkt samen met 300 modemerken om archiefcollecties aan te bieden tegen aantrekkelijke prijzen. Otrium heeft als duurzame missie om textielafval en nieuwe kleding die op de vuilnisbelt belandt tot een minimum te beperken. Het platform doet ook zelf onderzoek naar dit onderwerp.

"Wij zijn er trots op om weer een nieuwe lichting topmerken en gerenommeerde bedrijven te mogen vertegenwoordigen en hen te helpen bij het creëren van optimale media-aandacht. Deze love brands, marktleiders en innovators zien met ons de waarde van PR en social media om hun doelgroep te bereiken. Het werk wordt alsmaar digitaler, maar het belang van traditionele nieuwsbronnen en media is onverminderd en ook daarin weten wij als geen ander de weg", aldus Kiki Hirschfeldt, directeur-eigenaar van Coebergh Communicatie & PR.