Het huidige managementteam, bestaande uit Stefano Golia (35), Luuk Rouwhorst (29) en Bram Lucas (28), heeft Team Nijhuis (Borne) na 36 jaar leiding van de familie Lievers overgenomen. Hiermee wordt de volgende stap richting de toekomst gezet van het toonaangevende digital marketingbureau. “Onze missie is onveranderd. Investeren in de ontwikkeling en opleiding van onze mensen op het gebied van digital marketing en automatisering. Hierdoor blijven wij voorop lopen en kunnen wij dit direct inzetten voor onze klanten. Wij moeten zelf blijven groeien om onze klanten ervan te verzekeren dat ook zij blijven groeien”, aldus Stefano Golia.

 

Toekomstbestendig op een historierijk fundament 

Onder leiding van Stefano Golia en met medewerkers van het eerste uur, Luuk Rouwhorst en Bram Lucas, staat er inmiddels een daadkrachtig en zelfstandig directieteam, dat al jaren het managementteam vormde. Een mooie stap van het marketingbureau en de verdere professionalisering. Diverse prettige gesprekken tussen hen en de familie Lievers hebben ertoe geleid dat er een drietal lang gekoesterde wensen in vervulling kunnen gaan bij deze management buy-out. 

Jan en Gerry Lievers hebben als grondleggers van de huidige cultuur een rijke carrière gehad binnen Team Nijhuis en kunnen nu van een welverdiend pensioen genieten. Gerben Lievers (33) gaat weer doen waar zijn hart sneller van klopt: pionieren. Met zijn nieuwe bedrijf UBARI gaat hij ondernemers adviseren- en inspireren op het gebied van digitale marketing en ondernemerschap. Team Nijhuis tekende gisteren het partnership en beide partijen verheugen zich op de samenwerking. 

 

“Samen hebben we het -destijds in zwaar weer verkerende- familiebedrijf opgebouwd naar het nummer één digital marketingbureau van Nederland. Trots is dan écht een understatement. Het koste bloed, zweet en tranen. Mijn hart klopt simpelweg sneller van het opbouwen van een bedrijf dan het uitbouwen. Er staat een zeer toekomstbestendig bedrijf met naam en faam. Als eigenaar moet je weten wanneer je niet meer nodig bent om het gedachtegoed verder uit te bouwen en ik heb het gevoel dat dat nu zo is”, aldus Gerben Lievers.

 

Samenwerken aan groei

Het huidige managementteam gaat met een ongewijzigde koers door met het uitbouwen van het bureau en het laten groeien van bedrijven door de inzet van digitale marketing. Zij kijken uit naar de toekomst die voor hen ligt en verheugen zich om met het fantastische team van veertig marketing experts verder te groeien.

“Groei is voor ons niet persé omzetgroei. We willen vooral dat onze mensen zich blijven ontwikkelen, zodat ook onze klanten kunnen blijven groeien”, aldus Stefano Golia. Die groei maakten zowel Bram Lucas als Luuk Rouwhorst zelf ook mee binnen het team.

 

“Zes jaar geleden kreeg ik de kans om mij onder de vleugels van Gerben en Team Nijhuis verder te ontwikkelen op het gebied van digitale marketing. Alle energie die daarin is geïnvesteerd heeft ons gebracht waar we vandaag als Team Nijhuis staan en het is een enorme waardering dat ik dit bedrijf samen met Luuk & Stefano mag voortzetten”, aldus Bram Lucas.

 

Het nieuwe directieteam kijkt uit naar de toekomst.

 

 “Ik kwam negen jaar geleden binnen toen Team Nijhuis online nog in de steigers stond en we maar een paar klanten hadden. Ik ben de familie Lievers dankbaar voor de kansen die ik gekregen heb en de plek waar we nu met zijn allen staan”, aldus Luuk Rouwhorst.

 

Met een fantastisch team kijken we uit naar het moois dat voor ons ligt. Juist omdat het managementteam uit drie verschillende karakters bestaat, klikt het. Omdat we zo verschillend zijn, staat ieder in zijn kracht en daardoor werkt het cumulatief complementair.” 

 

Voorrecht om op deze manier de deur uit te wandelen

Jan Lievers voegde zich in 1984 bij het door Herbert Nijhuis opgerichte Nijhuis Vormgeving. Gerry Lievers sloot aan in 1999 toen zij samen het bedrijf overnamen en het bureau ‘Team Nijhuis’ noemden. Zoon Gerben Lievers kwam in 2010 aan boord als directeur en initiator van de nieuw ingeslagen digitale marketing weg. Samen met medewerkers van het eerste uur -waaronder Luuk, Bram, Marije en Michelle- ging de familie de uitdaging aan om van Team Nijhuis het florerende bureau te maken dat het nu is. En met succes! In 2017 kwam Stefano Golia aan boord voor professionalisering.

 

Team Nijhuis is een gevestigde naam binnen de marketingwereld en werd in 2019 zelfs genomineerd voor twee prestigieuze Google Premier Partner Awards. Een kroon op het werk van het team dat elke dag hard werkt aan de groei van haar klanten.

 

“Het unieke teamgevoel en de juiste moraliteit. Dat is onze belangrijkste nalatenschap aan Team Nijhuis. Samen hebben we iets heel unieks neergezet dat nu verder groeit met een mooi management en een heel fijn team. Wij vinden het een groot voorrecht om op deze manier de deur uit te mogen wandelen,” - Jan & Gerry Lievers.

 

Over Team Nijhuis

Als digital marketingbureau is Team Nijhuis dé businesspartner voor bedrijven die willen groeien. Groei is voor Team Nijhuis altijd een positief resultaat: meer winst, omzet of rendement, maar ook het behoud van een bestaande markt. Het bureau is opgericht in 1973 en combineert ruim 45 jaar ervaring op het gebied van strategische marketing en communicatie met de nieuwste kennis over digitale marketing. Dankzij de groei die Team Nijhuis voor andere bedrijven realiseerde is het bureau de afgelopen jaren zelf ook flink gegroeid. Dat leverde vijfmaal een plaats in de Deloitte Technology Fast 50 (2015 t/m 2019) op als het snelst groeiende marketingbureau van Nederland. Er werken 40 Digital marketing experts bij Team Nijhuis voor 170 nationale en internationale klanten in verschillende branches. Naast Borne heeft Team Nijhuis locaties in Uithoorn en Steinfurt (Duitsland).