Het House of Communication verwelkomt specialisten binnen Mediaplus en Serviceplan
Vijf versterkingen voor de Serviceplan Group
Mediaplus:
Emma van der Heijden is alweer enkele maanden werkzaam bij het bureau. Zij startte vanuit haar master Nieuwe media als Research Executive in het Data Research & Insights team.
Melissa Quirijnen startte afgelopen november als Digital & Social Media Executive bij Mediaplus. Haar nieuwe functie combineert zij met het Campaign Management Specialist Traineeship bij Beeckestijn Business School.
Kübra Çevik is in dezelfde maand begonnen bij Mediaplus en tevens vanuit de de Campaign Managment Specialist Traineeship bij Digiship/Beeckestijn. Zij is begonnen als Digital & Social Executive.
Serviceplan:
Zina Chénani?versterkt sinds november het Studio Team van Serviceplan als Creative Account Manager. Na haar opleiding International Business & Management werkte zij voor Glamour Magazine en Bol.com. Ook deed zij ervaring op in het B2B segment bij International Brand Services in Cosmetica als Jr. Marketing & Operations Manager.
Arjun Soehawan is gestart als social content manager. Hij is werkzaam voor zowel voor Serviceplan, als Mediaplus in een schakelrol tussen de labels. Na de opleiding International Business Studies en Academie Artemis werkte Arjun als freelancer in de richting art direction en video/fotografie. Daarnaast werkte hij lange tijd bij Daily Paper, waar hij meerdere functies had; van marketing tot sales.
OVER MEDIAPLUS?
Mediaplus is in 1983 in München opgericht als een dochteronderneming van Serviceplan, samen de Serviceplan Group. Marketing- & mediabureau Mediaplus biedt in Nederland?innovatieve en creatieve media-oplossingen aan merken middels haar 95 professionals en een strategische resultaatgerichte aanpak. Deze wordt?ondersteund door een eigen onderzoeksafdeling voor markt-,?merk,-?en mediaonderzoek en inzichten. De diensten en de specialisten zijn gericht op de missie en belofte van het bureau: Building Best Brands.?Wereldwijd telt Mediaplus meer dan 1.000 medewerkers en is actief in 25 markten. Mediaplus Nederland is – evenals Serviceplan en Wisecrackers - onderdeel van House of Communication Amsterdam en werkt onder andere voor opdrachtgevers als Hornbach, De'Longhi, Licor 43, KWF en Unique.?www.mediaplus.nl
OVER SERVICEPLAN
Met meer dan 40 creatieve professionals werkt Serviceplan vanuit het House of Communication in Amsterdam aan het vergroten van de effectiviteit van communicatie vanuit een creatieve inslag. Het levert brede creatieve oplossingen, van asset production, tot full creative concepts. Als onderdeel van Duitslands grootste onafhankelijke reclamebureaugroep zijn de diensten en specialisten gericht op de missie en belofte van de groep: Building Best Brands. En dat doet Serviceplan al meer dan 50 jaar met veel succes; in 1970 opgericht in München als Europa’s eerste geïntegreerde en onafhankelijke bureaugroep mag het zich ook dit jaar weer wereldwijd Independent Network of the Year (uitgeroepen op het Cannes Lions International Festival of Creativity) noemen. In Nederland is Serviceplan samen met mediabureaulabel Mediaplus onderdeel van de Serviceplan Group. Serviceplan werkt in Nederland onder andere voor Uniekaas, L’Oreal, De’longhi, VSM, Rivièra Maison & Gulpener.?www.serviceplan.nl?
OVER SERVICEPLAN GROUP?
De Serviceplan Group is actief in Nederland met haar House of Communication waar de bureaus Mediaplus en Serviceplan onderdeel van zijn. Mede middels de hub in Amsterdam vormt de Serviceplan Group het grootste, onafhankelijke bureaunetwerk van Europa. Het House of Communication vormt het meest geïntegreerde bureau van Nederland met 100 communicatieprofessionals en met een uniek serviceportfolio gericht op media, creatie, tech en data. Het biedt zowel Nederlandse, als internationale klanten het breedste scala aan gespecialiseerde diensten op het gebied van communicatie en werkt onder andere voor Hornbach, Saxo Bank, L’Oreal, de Efteling, KWF en Uniekaas. www.mediaplus.nl? www.serviceplan.nl?