In de nieuwe merkcampagne van Sky Radio staan de grootste nationale en internationale supersterren van dit moment centraal. Het non-stop muziekstation trapt de campagne af met de uitrol van een gloednieuwe TV-commercial met een speciale hoofdrol voor Ed Sheeran, die momenteel wereldwijd de hitlijsten domineert. Ook Davina Michelle en P!nk zijn de komende weken te zien in TV, Out Of Home en online uitingen. Door het centraal stellen van deze artiesten en de look and feel van de campagne, wordt het feel good karakter van Sky Radio benadrukt. De nieuwe merkcampagne is ontwikkeld door Het Bureau van Talpa Network en Active Studios.

 

Op Sky Radio horen luisteraars non-stop de grootste hits en de beste artiesten van dit moment. Deze succesformule is doorvertaald naar een unieke campagne waarin deze artiesten én hun muziek volledig centraal staan. Het non-stop gevoel wordt gesymboliseerd door een cirkel die energie geeft en nooit eindigt: de cirkel is non-stop. Het kleurgebruik zorgt voor een speels effect en geeft het geheel een frisse en sprankelende uitstraling.

 

Credits nieuwe merkcampagne:

  • Opdrachtgever Sky Radio: Caroline Will (Brand Director), Uunco Cerfontaine (Radio Director), Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead)
  • Het Bureau: Wouter van der Pauw (Creative Director), Rose Zandvliet (Strategy Director) en Sander Rietdijk (Creative).
  • Active Studios Rotterdam: Ruben Bults (Executive Producer) en Mark Wallaard (Creative Director)