Tech PR bureau Lubbers De Jong (LDJ) breidt opnieuw team uit. Recent heeft Lennart Schoemaker zich gevoegd bij het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in geïntegreerde marketing-, communicatie- en PR-programma’s voor techbedrijven. Lennart gaat aan de slag als PR strateeg.

 
 

 

 

Lennart Schoemaker

 
 

 

De carrière van Lennart (30) startte in China waar hij acht jaar heeft gewerkt, onder meer als marktonderzoeker en content marketeer voor een startup van topacteur Jet Li en Jack Ma (Alibaba). Hier deed hij de nodige marketing- en PR ervaring op en leerde hij vloeiend Mandarijn spreken.

 

Voorafgaand aan zijn komst bij LDJ werkte Lennart als projectmanager en communicatiespecialist bij Nederlands software bedrijf Curavista, dat het online medisch dossier ontwikkeld. “Marketing en PR zijn essentiële middelen om een sterke online reputatie op te bouwen. Ik kan niet wachten om de klanten van LDJ te voorzien van innovatieve communicatieoplossingen die positieve impact maken”, aldus Lennart. Hij vervolgt “Ik verheug dan ook erg om mijn creativiteit te combineren met kennis van marketing en communicatie.”

 

Lennart brengt ruim acht jaar content- en marketing ervaring mee en heeft gewerkt aan verschillende projecten op het snijvlak van technologie en health. Lennart heeft ervaring met het produceren van een breed scala aan content en wordt door klanten ervaren als enthousiast, empathisch, ondernemend en vindingrijk.

 

“Wij zij erg verheugd dat Lennart de sprong naar LDJ heeft gemaakt om impact te maken voor onze klanten. Naast belangrijke marketing skills en ervaring in de ehealth industrie, brengt Lennart internationale ervaring mee. Ik heb er alle vertrouwen in dat Lennart een belangrijke rol in de groei van LDJ gaat vervullen”, aldus Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ.

 

Over Lubbers de Jong 

 

LDJ Tech PR brengt technologie & innovatie tot leven. Zo helpt LDJ organisaties die actief zijn in tech en innovatie, bij het creëren van positieve impact. Met sterke en duidelijke PR- en marketing campagnes vieren wij de potentie van technologie en innovatie.

 

Sinds 1987 is LDJ een PR- en marketingbureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Vanuit het centrum van Amsterdam ondersteunt LDJ nationale en internationale technologiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. LDJ werkt onder andere voor Newpeople, Triple, Biller, Red Hat, Infor en Xebia. Ook is LDJ initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. Het bureau maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International. Voor meer informatie zie www.lubbersdejong.nl