Vraag naar pr en marketing voor technologie- en innovatiebedrijven blijft hoog 

Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

 

Vraag naar pr en marketing voor technologie- en innovatiebedrijven blijft hoog 

 

Amsterdam, 20 september 2021 – Lubbers De Jong (LDJ) breidt het team uit met drie nieuwe teamleden. Het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in pr, marketingcommunicatie en online marketing voor organisaties in tech en innovatie verwelkomt Mark van Gemeren, Milan de Wijs en Stan Doodeman.  

 
 
 

 

 
 
 

Stan Doodeman, Mark van Gemeren en Milan de Wijs (v.l.n.r.)

 
 
 

 

Het bureau ziet dat de dynamiek voor organisaties in tech en innovatie onverminderd hoog blijft in Nederland. Recent startte LDJ samenwerkingen met zeven nieuwe klanten die actief zijn in tech en innovatie en daarmee een positieve impact realiseren. Klanten zoeken voor hun pr-, marketing- en communicatieuitdagingen steeds meer naar geïntegreerde campagnes.  

 

Daardoor blijft LDJ groeien en is het op zoek naar nieuw talent. Dit talent kan zich volledig storten op onder meer de positionering en de groei van innoverende scaleups als Shypple en Trengo, digital transformers als Xebia of inspirerende businessconcepten als Honeypot, het Europese banenplatform voor developers, die recent zijn aangesloten als klant van LDJ. 

 

Mark van Gemeren (31) komt van Omnicom PR Group en wordt aangesteld als senior pr-strateeg / account director. Hij heeft ervaring in het opzetten van pr-, communicatie- en contentstrategieën voor technologiebedrijven. “Pr en marketing zijn onmisbare onderdelen van een geslaagde innovatie. LDJ beschikt over waanzinnig veel potentie om de meest innovatieve organisaties verder te helpen op dit gebied. Ik ben blij dat ik daar onderdeel van kan worden.” 

 

Milan de Wijs (31) komt over van Edelman en start in de rol van medior pr-strateeg / account manager. Met een achtergrond in copywriting, marketing en strategie gaat hij bijdragen aan het uitbouwen van Lubbers de Jong. “Ik zie enorm veel kansen in de tech- en innovatiesector en denk dat er bij LDJ een team staat waarmee we nu en in de toekomst hét bureau kunnen zijn voor bedrijven in deze markt.” 

 

Stan Doodeman (24) is aangesteld als junior pr-strateeg. Tijdens het afronden van zijn studie Communicatiewetenschap aan de UvA heeft hij een grote belangstelling voor pr en technologie aangewakkerd. “LDJ is een geweldige plek om mij persoonlijk te ontwikkelen, het vakgebied te leren kennen en nieuwe vaardigheden op te doen om zo van toegevoegde waarde te zijn voor deze ambitieuze en talentvolle organisatie.” 

 

“Wij zijn erg verheugd dat Mark, Milan en Stan hebben besloten om samen met LDJ impact te gaan maken voor onze klanten. Zij brengen belangrijke skills met zich mee om de marketing- en communicatieactiviteiten van onze klanten verder uit te breiden en te versterken. Er staan prachtige uitdagingen voor ze klaar en ik heb er alle vertrouwen in dat ze daar een belangrijke rol in gaan vervullen”, aldus Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ. 

Over Lubbers de Jong 

LDJ TECH PR is een internationaal pr- en marketingcommunicatiebureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Sinds 1987 ondersteunt LDJ nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. LDJ werkt onder andere voor Red Hat, Infor, Xebia, Trengo en Shypple, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. LDJ maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International. Voor meer informatie zie www.lubbersdejong.nl