HET PROGRAMMA

In het laatste Magazine Media Café van dit jaar en tevens van dit decennium maken we de balans op. Topmannen en -vrouwen die aan het roer staan van magazine mediabedrijven die ertoe doen delen hun visie en geven een toelichting op de koers die zij met hun organisatie hebben gekozen.

Peter van Herrewegen, partner Technology, Media & Entertainment & Telecom van EY neemt de keynote voor zijn rekening. Hij signaleert een aantal (inter)nationale technologische en consumententrends die magazine mediabedrijven dwingen tot het maken van keuzes. Peter heeft beloofd dat het een prikkelend betoog wordt, resulterend in een aantal stellingen. Een breed samengesteld panel van ‘eindbazen’ reageert en vertelt hoe zij met hun organisatie hierop inspelen: Erwin van Luit (CEO New Skool Media), Patrick Swart (algemeen directeur WPG Media), Barbara Barend (directeur Helden Media), Slaven Mandic (CEO Wayne Parker Kent én directeur Advertising bij TMG/Mediahuis), Mariëlle Arts (zakelijk directeur Mood for Magazines) en Gabriëlle de Jong (CEO Bindinc.).

 

Direct aanmelden