Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA). Voor negen categorieën kan worden ingezonden: van originele covers en populaire events tot jonge talenten en succesvolle hoofdredacteuren. Zowel print als online only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een prijs. Voor magazinemakers is er niets mooiers dan het winnen van een Mercur!

NIEUWE MERCURS:
EVENT & MARKETINGINNOVATIE

De Mercur Event van het Jaar is een nieuwe categorie: zowel grootschalige als kleinschalige events (eendaags of meerdaags, in- of outdoor, offline of online) kunnen meedingen naar een Mercur. Want welk magazinemerk verstrekt tegenwoordig niet de band met de doelgroep via een event?

Voor het vergroten van het bereik van een magazinemerk worden innovatieve marketingactiviteiten ingezet, waarbij de technische mogelijkheden en de inzet van data analyses centraal staan. Ook hiervoor kan nu het felbegeerde beeldje worden verdiend in de categorie Mercur Marketinginnovatie van het Jaar

NEGEN CATEGORIEËN

Heeft jouw magazinemerk een bijzondere prestatie verricht? De negen categorieën waarvoor vanaf vandaag kan worden ingezonden zijn:

Magazinemerk van het Jaar
Artdirection van het Jaar
Hoofdredacteur van het Jaar
Reportage van het Jaar
Cover van het Jaar
Partnership van het Jaar
Belofte van het Jaar
Event van het Jaar
Marketinginnovatie van het Jaar

Let op: inzenden is mogelijk tot en met woensdag 2 oktober 2019.

 

Bekijk hier de categorieën en criteria

 

 

 

 

SAVE THE DATES

2 oktober - deadline inzenden
8 november - bekendmaking nominaties
12 december - uitreiking Mercurs 2019