MediaFacts is deze maand weer verschenen in een gedrukte uitgave. De uitgever Spoor & Partners hebben de uitgave laten verschijnen in een oplage van 3.000 exemplaren en verstuurd naar abonnees, uitgevers en uitgevende instanties. 

Hier overhandigd de uitgever Rene Donkel de eerste uitgave aan Vincent van de Vrede, eigenaar van Stip Media. Het is nog net gelukt om het magazine voor de zomervakantie te laten verschijnen was het commentaar van Rene Donkel. Het is een prima uitgave geworden was het commentaar van Vincent van de Vrede. In deze editie legt van de Vrede uit wat hem bewogen heeft om een andere uitgave te kopen, wat het met zijn andere uitgaven gedaan heeft en welke stappen hij hiermee in de toekomst wilt maken. Het werd weer tijd dat er weer een tijdschrift kwam voor uitgevers was de motivatie van Rene Donkel (Spoor & Partners). Gewoon even geen digitale snelweg.

In deze uitgave MediaFacts;

- Vincent van de Vrede (Stip Media) over de overname van Boekblad

- Roos Schouw over het fototijdschrift Focus

- Column Aldert Faasen

- de 10 vragen aan Rob van Bavel van Uitgeverij L, van ondermeer Eppo, Storm en Douwe Dabbert

- de Mediamoves in 2018

- Kyra Veenhuijsen (Bureau van Vliet) over advertentieverkoop

- Lian Gebhart (ex Mymediabusiness) wat doet het met mensen in de uitgeverij

- Rick Pastoor (Blendle) over zijn boek Grip

en nog enkele andere artikelen.

Wil je een uitgave ontvangen stuur een mailtje naar: redactie@mediafacts

Heb je persberichten of vragen over een artikel of je wilt een artikel bijdragen: redactie@mediafacts

Voor nu staat er een planning van eind September en begin Oktober voor een volgende uitgave.

 

Ook zijn er gesprekken en afspraken aan de gang om de Nationale Uitgeefdag weer te gaan organiseren.