Leurink heeft een lange interim achtergrond aan klantzijde. Hierin heeft zij bij verschillende partijen in managementrollen gewerkt, zoals Scotch & Soda, Carnext, Essent en Ziggo; in diverse fasen: van start up en scale up, transities in corporates; en binnen allerlei branches: finance, fmcg, retail, telco en travel. Ook was zij drie jaar in vaste dienst bij IPG/MB onder andere als Head of Digital bij UM.
Claudia Leurink: “Mijn werk is er altijd op gericht om verandering te brengen die leidt tot optimalisatie. Mijn interim-ervaring aan klantzijde en daarmee mijn flexibiliteit, snelheid, anders denken en drang naar verbetering zal in deze vaste rol bij Mediaplus goed van pas komen. Ik kijk er naar uit om met het team aan de slag te gaan en de stappen te zetten om een aantal nodige transities te versnellen.”
Menno Westinga, Managing Director bij Mediaplus Nederland: “We zijn erg blij met de komst van Claudia. Zij zal de motor vormen binnen de Benelux voor THE MARCOM ENGINE, het internationale geïntegreerde bureau voor BMW en MINI. Dankzij haar ervaring op digitale transitie aan zowel klant- als bureauzijde hebben we een krachtige toevoeging voor de klant in de hele Benelux.”
|