De organisatie van de Cross Media Awards 2020 heeft vandaag de winnaars van deze prijzenregen bekendgemaakt. MeMo² is door middel van de THX.-case wederom in de prijzen gevallen. Dit platform van MeMo² is namelijk door de organisatie van Cross Media Awards uitgeroepen tot Cross Media Innovatie van het Jaar.
 
Onlangs won MeMo² al vijf prijzen bij de prestigieuze IAB Europe Research Awards, dankzij het inzenden van de THX.-case. Dit platform biedt merken, bureaus en exploitanten de mogelijkheid om zelf(standig) en volledig geautomatiseerd crossmediaal bereik en effect in kaart te brengen.
‘2020 is voor onze industrie, maar natuurlijk ook voor de rest van de wereld een bijzonder en roerig jaar door het coronavirus’, vertelt Marcel Vogels, oprichter van MeMo². ‘Gelukkig zijn er voor MeMo² en THX. de nodige hoogtepunten te beleven, dankzij de meerdere prijzen die we hebben gewonnen.’
 
Over MeMo²
Ambitieuze merken ondervinden issues over accountability rondom crossmedia-investeringen. Deze issues hebben invloed op de daadwerkelijke merk- en salesprestaties. Daarom moeten toonaangevende merken oplossingen vinden om de impact van mediafragmentatie, digitalisering van consumenten, AVG, online mediafraude (ANA papers), gebrek aan media-integratie en KPI-setting in hun bedrijfsmodel te integreren.
MeMo² biedt inzicht in het geïntegreerde effect van crossmediale investeringen. MeMo² gebruikt ook verzamelde gegevens en informatie om toekomstige prestatieverbeteringen te beheren, leiden en begeleiden. Dit gebeurt in 27 landen vanuit 2 vestigingen.
 

MeMo²

Drs. Marcel M.J.P. Vogels

E: Marcel@MeMo2.nl

 

W: MeMo2.com

M: +31-643025322