Afgelopen week was er het vertrek van Operationeel Directeur Wilco Ros. Na 10 mooie jaren bij Publi air heeft Wilco besloten de taken over te dragen en achter zijn eigen dromen aan te gaan, zelfstandig ondernemen.

 

Vanaf heden is er nieuwe directie aangesteld die Publi air van de nodige energie gaat voorzien.

 

Nieuwe directie

Pepijn Scholte, Head of Sales (5,5 jaar werkzaam bij Publi air) en Samuel Nuijten, Head of Operations (8 jaar werkzaam bij Publi air) vormen de nieuwe directie.

 

Pepijn: “Publi air is een waanzinnig mooi bedrijf met veel mogelijkheden. Ik ben trots dat ik nu verantwoordelijk ben om die mogelijkheden te gaan benutten. Wij zullen ons blijven ontwikkelen om samen met onze klanten de gaafste projecten te realiseren en nog meer impactvoor hen te maken”

 

Samuel: “De wens van onze klant staat centraal, wij werken met plezier creatieve ideeën uit en denken altijd mee met campagne managers hoe de doelgroep van hun campagne optimaal bereikt kan worden” .

 

Pepijn links -- Samuel rechts

Pepijn links -- Samuel rechts

 

 

 

 

Verduurzaming

Bij inflatables wordt vaak de associatie gelegd met standaard springkussens, PVC en plastic. Wij vinden dit als Publi air erg achterhaald, de kwaliteit die wij leveren is daar niet mee te vergelijken. Al onze inflatables, voorzien van blower, kunnen gemaakt worden van milieuvriendelijk polyester doek (geheel vrij van PVC). Behalve dat dit materiaal een stuk duurzamer is heeft het ook nog eens veel hogere printkwaliteit. Dit zorgt elke keer weer voor zeer fraaie objecten. Ook voor massaproductie items houden we de ontwikkelingen in de markt goed in de gaten. Samuel: “Op termijn zal TPU ( Thermoplastic polyurethane) de plaats van PVC gaan innemen bij het maken van luchtbedden en strandballen. Bij Publi air gaan we ons ook richten op het verder verduurzamen van de inflatable wereld, displays en 3d reclame objecten.”

 

Voor langlopende campagnes produceren wij ook displays en 3d objecten gemaakt van duurzame solide materialen. Hiermee bieden wij een compleet assortiment aan voor maatwerk reclame objecten in alle vormen en maten.

 

Toekomst

De uitbraak van het corona virus, waarbij de gehele samenleving op slot ging, heeft ook bij Publi air voor spannende situaties gezorgd. Nu deze lastige periode zo goed als voorbij is zien wij nieuwe kansen ontstaan voor unieke, ludieke en opvallende campagnes. Wij zien de toekomst weer positief tegemoet, waarbij volgend jaar Publi air 50 jaar bestaat en dat zal groots gevierd gaan worden!