Volgende stap in vernieuwing voor het logistieke retail- en mediaplatform

  

Per 1 oktober start Jeroen Naalden (1970) als Chief Financial Officer (CFO) bij Audax Groep B.V. Hij wordt verantwoordelijk voor de optimalisatie van de financiële bedrijfsvoering en -processen, de clusters Vastgoed en Diensten, Internal Audit, ERP en Business Intelligence. Het logistieke retail- en mediaplatform Audax investeert hiermee opnieuw in het aantrekken van organisatietalent die de implementatie van de nieuwe strategie verder versnelt.

 

Jeroen Naalden treedt als derde lid toe tot de raad van bestuur van Audax. Hij heeft jarenlange ervaring in de wereld van logistiek, distributie en publishing, en werkte voor onder meer ARS Traffic & Transport Technology, Circle Media Group (CFO Noord-West Europa) en Enerpac (CFO EMEA & Asia Pacific en Global Director Integrated Solutions). Sinds juni 2019 is hij als interim-directeur Finance verbonden aan Audax.

 

Op 11 september bracht de ondernemingsraad een positief advies uit over zijn benoeming: "De afgelopen maanden is de samenwerking door beide partijen als uiterst constructief en prettig ervaren. Wij hebben dan ook alle vertrouwen in onze nieuwe CFO, en zijn ervan overtuigd dat hij een waardevolle bijdrage zal leveren aan het succes van Audax", aldus Casper de Nooijer, CEO van Audax. Naalden vult aan: "Ik kijk ernaar uit om bij Audax invulling te geven aan de versnelling van de implementatie van de strategie."

 

 

Onder meer door de implementatie van een nieuwe strategie en organisatiestructuur en diverse fusies en overnames - met als doel de organisatie duurzaam te maken - is Audax sinds vorig jaar sterk in beweging. Momenteel bestaat het zakelijke logistieke retail- en mediaplatform uit de onderdelen Media & Communicatie, Logistiek & Distributie, Vastgoed, Retail en Digitaal.

 

Over Audax

Audax is een zakelijk platform voor logistieke retail en richt zich op het creëren, vermarkten, verspreiden en verkopen van printmedia en andere producten en diensten. Audax biedt zakelijke klanten bereik in Nederland en is met 700 fte's in de hele keten actief. Via de eigen mediamerken bereikt Audax 2,9 miljoen lezers per maand. Met verder 5.500 verkooppunten in Nederland en 2.200 in België, waarvan 1.000 in eigen beheer, is Audax de partij om een product naar de markt te brengen: servicegericht en ondernemend.