Radio 538 is Official Event Supporter van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020. Als onderdeel van deze drie jaar durende samenwerking starten er maandag 25 november unieke acties voor 538 Members. De hele week worden er kaarten weggegeven en voor snelle luisteraars gaan er ook nog een aantal tickets in de verkoop via 538.nl/tickets. Radio 538 is erbij op 1, 2 en 3 mei in Zandvoort en de komende maanden wordt meer bekendgemaakt over de samenwerking met de Dutch Grand Prix.

 

“538 is trots op de samenwerking met de Dutch Grand Prix als Official Event Supporter. De F1 leeft enorm onder onze luisteraars en met de topprestaties van Max afgelopen weekend kan volgend jaar niet anders dan magisch worden. Volgende week maken luisteraars iedere dag kans op de meest gewilde tickets van Nederland. We sturen luisteraars naar Zandvoort en brengen via onze uitzendingen alles over dit ultimate race festival bij de luisteraars thuis. Zo zorgen we dat onze luisteraars er op iedere mogelijke manier bij zijn." aldus Menno de Boer, radio director 538. 

 

538 x Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020 

Luisteraars van 538 maken in de week van 25 november meerdere malen per dag kans op de meest gewilde tickets van dit moment: passe-partouts voor vrijdag 1, zaterdag 2 én zondag 3 mei. Op 25 november komen er via 538.nl ook speciale gold passe-partouts in de verkoop. 538-dj Wietze de Jager gaat zich in aanloop naar de Dutch Grand Prix onderdompelen in Formule 1. Wat 538 verder als Official Event Supporter in petto heeft, wordt binnenkort bekendgemaakt.

Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix

In 2020 is het zover! In mei van dat jaar vindt e?e?n van de grootste internationale sportevenementen in Nederland plaats. 35 jaar na de laatste Grand Prix in Nederland staan de beste coureurs van de wereld aan de start in Zandvoort. Meer dan honderdduizend racefans zullen op het puntje van hun stoel zitten tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, genietend van een spectaculaire race en de beste dj’s en artiesten van Nederland. Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix laat daarmee aan de wereld zien waar Nederland voor staat ten aanzien van innovatie, ondernemerschap en oranjegekte.

 TALPA NETWORK

Talpa Network is de onderneming waarbinnen John de Mol zijn (multi)media-activiteiten heeft ondergebracht. Talpa Network bestaat uit de onderdelen Events, TV (o.m. SBS6, Net5, Veronica en SBS9), Radio (o.m. 538, Sky Radio, Veronica en Radio 10), Social (o.m. Social1nfluencers, StukTV en Gierige Gasten), Digital (o.m. KIJK, JUKE en VoetbalTV), LINDA. en de eCommerce divisie (o.m. VakantieVeilingen en Actievandedag). Ook het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP) maakt deel uit van het concern. Deze onderdelen worden ondersteund door Media Solutions, Technology en Creative. Met dit netwerk is het Nederlandse multimediabedrijf meer dan relevant voor de consument en de adverteerder.