Marketing- en mediabureau Mediaplus blijft groeien. Het bureau verwelkomde het eerste kwartaal van dit jaar wederom vijf nieuwe professionals - gelijktijdig met de naamsverandering van Mediaxplain naar Mediaplus. De versterking vindt plaats over de verschillende specialismen van het bureau en ligt in lijn met de huidige én verwachte ontwikkelingen binnen Mediaplus. Tussen januari en maart startten Claudia Leurink, Julian Jonker, Kirsten Meijer, Robbert Stigt en Persia Shaabani bij Mediaplus.

 

Claudia Leurink versterkt Mediaplus als Cluster Engine Lead binnen het BMW/MINI team. Leurink heeft een lange interim achtergrond aan klantzijde, waaronder voor Scotch & Soda, Carnext, Essent, Ziggo. Daarnaast werkte zij drie jaar in een vaste rol bij IPG/MB als Head of Digital bij UM.

Julian Jonker komt het BMW/MINI team versterken in de rol van Digital Communication Manager. Voordat hij bij Mediaplus in dienst kwam was hij werkzaam als Senior Consultant bij DEA.Amsterdam.

 

Kirsten Meijer is gestart als Social Media Manager. Meijer startte haar carrière bij Havas Media als Media Coördinator en daarna als Content Projectmanager. Daarna was zij werkzaam als Content Specialist bij de Gemeente Amsterdam.

 

Robbert Stigt is deze maand begonnen als Digital & Social Media Executive. Hiervoor was hij ruim drie jaar werkzaam als marketeer voor het nachtprogramma van TivoliVredenburg in Utrecht.

 

Persia Shaabani maakte ook de overstap naar Mediaplus als Digital & Social Executive. Eerder werkte zij als Content Creator bij 2Contact.

 

 

Foto v.l.n.r.: Claudia Leurink, Kirsten Meijer, Robbert Stigt, Persia Shaabani en Julian Jonker.

 

?

 

 

OVER MEDIAPLUS
Mediaplus is in 1983 in München opgericht als een dochteronderneming van Serviceplan, samen de Serviceplan Group. Marketing- & mediabureau Mediaplus biedt in Nederland?innovatieve en creatieve media-oplossingen aan merken middels haar 95 professionals en een strategische resultaatgerichte aanpak. Deze wordt?ondersteund door een eigen onderzoeksafdeling voor markt-,?merk,-?en mediaonderzoek en inzichten. De diensten en de specialisten zijn gericht op de missie en belofte van het bureau: Building Best Brands.?Wereldwijd telt Mediaplus meer dan 1.000 medewerkers en is actief in 25 markten. Mediaplus Nederland werkt onder andere voor opdrachtgevers als Hornbach, De'Longhi, Licor 43, KWF en Unique.?www.mediaplus.nl