Mediateam Serviceplan Group Nederland versnelt groei
Afgelopen woensdag verwelkomde Mediaplus/Mediaxplain vijf nieuwe talenten. Voor het marketing- en mediabureau is dit de grootste onboarding op één dag. Deze kwantitatieve en kwalitatieve uitbreiding is het gevolg van een groei in het klantenportfolio, die is aangewakkerd door de samenvoeging van Mediaplus en Mediaxplain onder de wereldwijd opererende bureaugroep Serviceplan Group. Gabe Otagho, David Pedro, Thomas Roozemond, Charlotte Smink en Merlijn Witteman gaan in verschillende rollen de huidige teams versterken. In het afgelopen half jaar zijn in totaal 18 nieuwe collega’s gestart.
|
|
|
|
|
Foto v.l.n.r.: Merlijn Witteman, Gabe Otagho, David Pedro, Thomas Roozemond, Charlotte Sminck
|
|
|
|
Gabe Otagho is begonnen als Data Analist. Gabe werkte eerder als Software Developer bij ETPA, een trading platform. Daarvoor was hij Marktanalist bij WoningNet.
David Pedro is als Social (Media) & E-mail Marketeer werkzaam geweest bij onder andere in-lite design, Mediamarkt en Mindshare, waar hij werkte voor Volvo Car en Ford Nederland. Bij Mediaplus gaat David het team versterken als Social Media Manager.
Thomas Roozemond is gestart als SEA Manager. Hiervoor heeft hij verschillende functies bekleed, onder meer als SEA teamlead bij het data gedreven online marketingbureau GMU.online en inhouse-marketeer bij Opleidingscentrum Westpoort, de marktleider in opleidingen voor het bedrijfsleven.
Charlotte Smink gaat aan de slag als Communication Manager, met de focus op Marketing Communicatie journey. Hiervoor heeft ze bij kleertjes.com gewerkt en startte haar carrière bij Air Miles (Loyalty Management Netherlands).
Merlijn Witteman komt net als Gabe het team versterken Data Analist. Hiervoor is hij vier jaar werkzaam geweest als Inside Sales Specialist bij ATIS Telecommunicatie. Merlijn gaat zich onder andere bezig houden met Business Intelligence vraagstukken.
|
|
|
|
OVER SERVICEPLAN GROUP
De Serviceplan Group is actief in Nederland met haar House of Communication waar de labels Serviceplan, Mediaplus, Mediaxplain en Wisecrackers onderdeel van zijn. Mede middels de hub in Amsterdam vormt de Serviceplan Groep het grootste onafhankelijke bureaunetwerk van Europa. Het House of Communication vormt het meest geïntegreerde bureau van Nederland met 100 communicatieprofessionals en met een uniek serviceportfolio gericht op media, creatie, tech en data. Het biedt zowel Nederlandse, als internationale klanten het breedste scala aan gespecialiseerde diensten op het gebied van communicatie en werkt onder andere voor Batavus, Binck Bank, BMW, Capgemini, De'Longhi, de Consumentenbond, de Efteling, Hornbach, L’Oreal, en Videoland. www.serviceplan.nl www.mediaplus.nl www.mediaxplain.nl www.wisecrackers.nl
|
|
|
|